Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Metamorfoza Marlenka8

Pomimo palca, którego sobie oparzyłam postaram się dodać metamorfozę. Z góry przepraszam jeśli coś w makijażu będzie krzywe ale palec jest trochę w złym stanie a to na dodatek prawa ręka. :c Dziękuję wszystkim, którzy to przeczytali. Metamorfoza Marlenka8.


 Przed: Z powodu palca nie mogę zbyt wiele pisać ale i tak wiem, że prawie nikt tego nie czyta (przynajmniej większości moim ostatnich postów). Stylizacja mi się nie podoba. Bluzka jest ładna, trampki też ale zepsułaś ją tymi spodniami. 
Po1: Stylizacja bardziej elegancka. Koturny, kołnierzyk, piękna spódnica w genialny wzorek i modna w tym sezonie bluzka w paski. :)
Po2: Użyłam tej samej spódnicy ale wymieniłam bluzkę i buty. I zdjęłam kołenierzyk.

Przed: Tutaj również mi się nie podoba. Co robi kolczyk na włosach ? Grzywka nie wygląda zbyt naturalnie. Co co części twarzy ? Lubię tylko te brwi i usta. Reszty nienawidzę. Uważam, że oczy powinny być niżej i brwi też. Zdejmij te sztuczne rzęsy :o Tyle ode mnie.
Po: Jestem z siebie dumna, że tak ładnie mi się udało zrobić makijaż chociaż mój palec odmawia posłuszeństwa. Policzki musnęłam różem. Usta na różowo, a makijaż różowo niebieski. Ustawiłam dobrze części twarzy i zmieniłam kolor fryzurki.



Pozdrawiam, 3Jula ♥

10 komentarzy:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Stylizacja prześliczna "po1", "po2" też jest ładna.
Makijaż "po" ciekawy ;)
Z tym palcem zranionym, dałaś sobie na prawdę radę, gratuluję ♥

naturalgirl222

3Jula pisze...

Dziękuję :) Widzę, że ktoś jednak przeczytał ♥♥


3Jula

Unknown pisze...

PO ♥
pomimo zranionego palca wykonałaś piękny makijaż , ja nie widzę żadnych wyjechań ♥

Pozdrawiam , koloproseum123

Nusia2756 pisze...

Zachwyciła mnie stylizacja Po1, Po2 też jest cudna :) Makijaż po jest cudny, nie pomyślałabym,że twój palec jest zraniony

Equess pisze...

Paski i wzorki razem w jednej stylizacji jakoś mnie nie zachwycają. Stylizacja "po2" ładna.
Doll wygląda lepiej w makijażu "po" niż "przed".

Unknown pisze...

Cóż... Są gusta i guściki :/ Stylizacja 'po2' chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkiego. Masakrycznie wyglądają paski i kwiatki razem !!! Co do makijażu... Nienawidzę tak mocno pomalowanych ust razem z blond włosami. Makijaż oczu całkiem ładny mimo zranionego palca :) Jednak metamorfoza nie podoba mi się .. WCALE ...

Antosiala pisze...

Zgadzam się z Equess . Mam identyczną opinię na ten temat. :)

3Jula pisze...

#Paulina Klimek usta wcale nie są mocno pomalowane. Nie dziwię się, że Ci się nie podoba, masz zupełnie inny styl. Mi się twój też nie podoba i proszę abyś uszanowała moją opinię i moją pracę.

#Equess też nie wiedziałam czy będzie dobrze ale jakoś tak postanowiłam spróbować :)


Dziękuję reszcie za komplementy :)


3Jula

Nusia2756 pisze...

Mi się bardzo to połączenie podoba, bo jest oryginalne

Nusia2756 pisze...

#Paulina Klimek O gustach się nie dyskutuje