Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Metamorfoza Pietriuszka

Na dzisiaj przygotowałam metamorfozę dla Pietriuszka
Lada moment wybije 30.000 na naszym liczniku odwiedzających. Jest nam niezmiernie miło, że każdy odwiedza naszego bloga, komentuje i dodaje się do obserwatorów.


 PRZED: Bardzo skromna stylizacja i nic ciekawego w niej nie ma. Choć mogę dać Ci dużego plusa, za estetykę. Według mnie, buty tu kompletnie nie pasują, dałabym np. czarne. Torebka, nawet mała też by pasowała.
PO: Twoja szafa, jest bardzo mała, ale coś udało mi się zrobić. Do tej eleganckiej i ślicznej sukienki, dałam różowe buty i różową kopertówkę. Na więcej nie mogłam sobie pozwolić, bo nie masz fajnej biżuterii.

PRZED: Dam Ci małą radę, z racji tego, że dopiero rozpoczynasz przygodę na StarDoll, a więc, nos, jest bardzo brzydki, jak dla mnie. Oczy, wybrałaś takie które niespecjalnie dobrze się prezentują i brwi, tak samo, choć powinny być ciut jaśniejsze. Kolor skóry, jest taki sobie. Wiem, że każda Doll ma się wyróżniać, jeśli chcesz możesz moją radę przyjąć.
PO: Dużo nie zmieniłam, masz mało kosmetyków. Pomalowałam jedynie rzęsy tuszem wygubiającym i usta w kolorze czerwonym. Zmieniłam fryzurę, i wydaje mi się, że Twoja Doll lepiej w niej wygląda.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

2 komentarze:

3Jula pisze...

Strój żaden, makijaz po :) Cieszę się z tych prawie 30000 <3



3Jula

Anonimowy pisze...

Dzięki, metamorfoza mi się podoba. Dolka fajnie wygląda w tej fryzurze. Zgodzę się z twoimi uwagami. Nos też mi się nie podoba. Moja doll wyglądała inaczej, ale akurat dzień przed metamorfozą zmieniłam jej wygląd bo tamten mi się znudził i zbytnio mi nie wyszło xP

Pietriuszka