Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Metamorfoza Nusia2756

Na dziś przygotowałam metamorfozę Nusia2756

 
PRZED: Powiem Ci, że nie jest źle. Ale dla mnie jest za mało dodatków, na pewno pasowałby jakiś czarny łańcuszek. Marynarka też by pasowała. Ogólnie jest fajnie, zachowałaś nawet  kolorystykę.
PO1: Masz fajne ciuchy jak na poziom 23 ;) Paski, jak najbardziej, są modne. I jak tylko zobaczyłam tą spódnicę, od razu przyszedł mi pomysł na stylizację. Do tego, aby nie było nudno, dałam kurteczkę jeansową i niebieską kopertówkę.
PO2: Tu już bardziej stylizacja na plażę. Ta śliczna bluzeczka idealnie dopasowała się do reszty garderoby.

PRZED: Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie te usta. Twoja Doll wyglądałaby ładniej. Makijaż zrobiłaś poprawnie. Za wysoko ułożyłaś brwi, i powinny być ciut jaśniejsze, ale jeśli chodzi już o nie, to też nie jest trafny wybór. Fryzura, mało popularna, no ale każdy ma swój gust :)
PO: Mało masz kosmetyków. Ja zrobiłam niebiesko-biały makijaż. Usta zrobiłam trochę mocniejsze. Fryzurę zmieniłam, ale nie zrezygnowałam z krótkiej, kolor włosów również dałam inny.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po ?
naturalgirl222

4 komentarze:

Unknown pisze...

Po ;d


koloproseum123

Anonimowy pisze...

Podoba mi się, naprawdę, dzięki za wskazówki <3 /Nusia2756

3Jula pisze...

Strój po1, makijaż po. Strasznie nie lubię tych ust, grrr.


3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Stroje wszystkie są ok, makijaże też. ;3

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com