Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Metamorfoza Sianko123

I oto powróciłam ze słonecznych Międzyzdrojów, gdzie byłam na Festiwalu Gwiazd ;3 Tak tylko się chwalę ;p

Ale do rzeczy. Dzisiaj dodam metamorfozę Sianko123







Przed: Doll jest ładna. Podobają mi się rysy twarzy jak i makijaż, mimo iż trochę za mocny, to akurat tutaj świetnie się prezentuje. Równy i staranny. Jedyne "ale", to ta fryzurka. Nigdy za nią nie przepadałam.

Po: Ja postawiłam na różne odcienie niebieskiego, zaczynając od granatowego, a kończąc na jasnoniebieskiem i białym. Usta pomalowałam cielistą pomadką, a na policzki zaaplikowałam puder w kolorze jasnego różu. Wybrałam także warkocze, zmieniając im kolor ;) Oczu nie malowałam rzadnymi kredkami, eyelinerami i tuszami. Tylko cienie ;3







Przed: W zasadzie nie mam się do czego przyczepić. Ubiór ładny i dobrany kolorystycznie w odcieniach brązu i beżu. Nic dodać, nic ująć.

Po: Jak i w makijażu, tak i tutaj postawiłam na niebieską kolorystykę. Ubrałam najpierw sukienkę, potem dwie spódniczki - błękitną i cielistą. Do całości stylizacji wybrałam okulary, czarny pasek i kapelusz, by ubiór był lekki i wakacyjny.Założyłam także dwie pary butów. Sandałki na obcasie i baleriny.


I jak? Podoba się? ;3

4 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Zdecydowanie podoba mi się PO ♥

naturalgirl222

Unknown pisze...

Makijaż przed , ubiór po ;d

koloproseum123

3Jula pisze...

Makijaż po, strój po ;)


3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Obie wersje są tak samo ładne. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com