Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Metamorfoza miss_paula367

Kolejna moja metamorfoza. Tym razem miss_paula367






Przed: Po pierwsze - krzywo nałożone rysy twarzy zrobione w StarDesign. Chodzi mi przede wszystkim o nos. Po drugie - nie cierpię sztucznych rzęs. Jedne mogą być, ale trzy pary to lekka przesada. Do makijażu się nie przyczepię. Podoba mi się Twój piercing ;]

Po: Postawiłam na bardziej naturalny look. Na oczy nałożyłam jasnoszary cień oraz białą kredkę na dolną powiekę, dokańczając pogrubiającym tuszem do rzęs. Usta najpierw pomalowałam miętową szminką, a potem różową. Rozjaśniłam i przedłużyłam włosy, na na jedną brew dodałam kolczyk.






Przed:  Nie wiem co by tu napisać. Nie podobają mi się te spodnie. Niepotrzebnie zakładałaś skarpetki do butów. Reszta bez zarzutu.

Po: Tak spodobała mi się ta marynarka, że postanowiłam stworzyć stylizację z wykorzystaniem jej. Założyłam spodenki w gepardzie cętki i jeansową koszulę. Do tego mała torebka na ramię i duże, czarne okulary, pozostawiając te same botki. Chciałam dodać tatuaż na nogę, lecz takowego nie miałaś. Stwierdziłam iż nawet jeśl nie masz tatuażu na nogę, to coś wykombinuję i tatuaż przeznaczony na rękę dodałam na nogę ;)

I jak? ;3

1 komentarz:

Vanessa_1Diva pisze...

Nie trawię ani jednej, ani drugiej wersji. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com