Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

Metamorofza StylistaDemi456

Przed: A więc tak: w stylizacji nie pasują mi buty, jak dla mnie nie są zbyt ładne. Do tego nie lubię tego żakietu bo ma brzydkie skośne zakończenie. Reszta jest ładnie.
Po: Szczerze przyznam, że bardzo się męczyłam. Nie miałam weny, pusto w głowie. W końcu zdecydowałam się na coś odważniejszego i oto jest. Dorobiłam włosom grzywkę bo ślicznie Ci w niej *.* Oczywiście nie paincie tylko dałam na lalkę perukę xd
 

 
Przed: Jest ładnie. Jedyne co mi nie pasuje to brwi zbyr wysoko i usta troszkę zbyt nisko (ale tylko odrobinę), reszta jest ładnie ;)
Po: Starałam się zrobić odważniejszy makijaż ale nie wiem czy mi wyszło. Nie miałam zbytnio jakiej szminki użyć, bo żadna mi nie pasowała :C
 
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

FunComTv pisze...

Bardzo mi się podoba metamorfoza stroju *-* Jest cudnaa :))

3Jula pisze...

Dziękuję ;*