Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

Metamorfoza PatryciaGirl

Metamorfoza PatryciaGirl:




Przed: Podobają mi się Twoja karnacja oraz rysy twarzy, w szczególności usta. Jednak muszę się przyczepić co do brwi - są po prostu za jasne. Duży plus za brak tandetnych, sztucznych rzęs ;] .

Po: Kiedy zobaczyłam w Twoich kosmetykach tą pomadkę, od razu się w niej zakochałam i postanowiłam pomalować nimi usta. Oczy pomalowałam czterema cieniami (biały, szary, jasnofioletowy, fioletowy). Makijaż wypełniłam białym eyelinerem na dolną powiekę oka, a policzki pomalowałam jasnym pudrem. Do całości wybrałam krótką fryzurkę o jak najjaśniejszym kolorze, by zbyt jasne brwi nie rzucały się aż tak mocno w oczy. Obniżyłam także lekko usta.




Przed: Prosta, zwyczajna stylizacja w kolorach żółtym i niebieskim. Gdyby nie tak jaskrawe buty i spodnie w takim wyrazistym kolorze, stylizacja byłaby wręcz taka nijaka. Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się ta bluzka. Chyba zakupię ją sobie ;p

Po: Ja postawiłam na minimalistyczny styl. Bardzo podoba mi się ta biała koszula, więc pomyślałam, że z niej skorzystam. Dodałam do niej czarne spodnie z wysokim stanem oraz kamizelkę. Z dodatków wybrałam czarną kopertówkę i klasyczny kapelusz. Jednak nie jestem zadowolona z butów. Nie mogłam znaleźć odpowiedniej pary butów, by pasowały do ubioru, więc musiałam zadowoloć się tym, co miałaś.


Mam nadzieję, że się podoba ;3

3 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Stylizacja męska, nie jest źle. Makijaż po ;)

3Jula pisze...

Makijaż jak dla mnie przed gdyż w po całkiem mocno rzuca się w oczy to, że jedno oko jest mniejsze od drugiego. Stroje oba ładne :)

3Jula

Good Girl pisze...

Makijaż ♥ Cudo *.*
Ubiór może być :d