Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

Metamorfoza LuluTelulu

Dzisiaj dodam metamorfozę użytkowniczki LuluTelulu

STYLIZACJA
 
PRZED: Bardzo mi się podoba. Wszystko pasuje do siebie. Fajna stylizacja. Widać, że masz dobry gust.
PO1: Utrzymałam stylizację w kolorach czerni i bieli, z nutą kolory szarego. Spodobała mi się ta kurtka, i od razu miałam pomysł na stylizację. Jako, że kurtka ma złote guziki, to wybrałam złote dodatki. 
PO2: Szafę masz rewelacyjną, więc skusiłam się na jeszcze jedną stylizacje. Jest głównie w czarnym kolorze. Wybrałam styl rockowy, co widać przez tą kurteczkę. Do tego pasek czarno-złoty.

MAKIJAŻ 
 

PRZED: Doll jest ładna, elementy twarzy w miarę. Makijaż taki sobie, przeszkadzają te sztuczne rzęsy, które jeszcze nachodzą na włosy. Jeden policzek pomalowany inaczej, niż drugi, nie wiem co to ma być. Ogólnie nie jest najgorzej.
PO: Tą fryzurę uwielbiam, i wybrałam ją bo idealnie pasuje do moich stylizacji. Brwi odrobinkę obniżyłam. Kolor włosów też zmieniłam. Makijaż dopasowałam do obu stylizacji, usta są pomalowane na różowo, aby makijaż nie był nudny. Jeszcze jedno, na tych oczach, maluje się cieniami masakrycznie ;p

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po ?
naturalgirl222

3 komentarze:

FunComTv pisze...

Ładny makijaż Po . Taki lekki :)

3Jula pisze...

Podoba mi się bardzo strój przed <3 Co do makijażu uważam, że trzeba by było poprzestawiać trochę części twarzy. Ale po jest ślicznie ♥


3Jula

Beruid pisze...

Dzieki wielkie za metamorfoze, podoba mi sie makijaz "po", ja niestety nie jestem dobra makijazach i jest to to widac.

LuluTelulu