Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

Metamorfoza Darianna1997

PRZYPOMINAM O KONKURSIE NA METAMORFOZĘ : KLIK

STRÓJ
Przed: Cała stylizacja ogólnie jest niczego sobie, ale nic do siebie nie pasuje. Żadnej biżuterii, torebki, kompletnie nic.Masz bardzo mało rzeczy w szafie. Duża część to stare DKNY lub ELLE.
Po1: Jedynie co mi nie pasuje to trochę spódniczka, ale nie miałaś żadnej innej która pasowałaby do mojej stylizacji. Buty pięknie się komponują z paskiem i całość to cudo.
Po2: Musiałam coś wykombinować. W szafie masz chyba tylko 2x długie spodnie, które nie bardzo przypadły mi do gustu, a chciałam użyć jakiś legginsów lub rurek, więc stylizacja bez spodni.
Nie jest zbytnio pełna, ale ogólnie bardzo fajna. Zakochałam się w tej czarnej torebce, której użyłam do mojej stylizacji.
 
MAKIJAŻ





Przed: Te sztuczne brwi nie są za ładne. Pozatym jest bardzo fajnie tylko makijaż nie jest zrobiony estetycznie.
Po1: Wydaje się że masz dużo kosmetyków, ale bardzo mało cieni. Do makijażu użyłam różowego cieniu do powiek, białej kredki oraz różu do policzków. Trochę wytuszowałam rzęsy i jest idealnie.
Po2: Makijaż jest bardzo magnetyczny, przyciąga wzrok, trochę podobny do poprzedniego (po1) cienie zamieniłam na czarne i są tylko po bokach.
 
Jak myślicie ? Lepiej przed czy po ? 
 
Z komentarzy wybiorę najlepszy opis tej metamorfozy który otrzyma nagrodę w wysokości 10sd




5 komentarzy:

3Jula pisze...

Czemu w drugiej części metamorfozy zmieniłaś czcionkę ? Zmienię ją automatycznie teraz. Co do metamorfozy: strój po1 ;) A twarz to hmm, nienawidzę włosów ze stardesign hair a te z po2 są okropne więc wybieram po1 ;)


3Jula

3Jula pisze...

Niestety nie udało mi się poprawić czcionki. Nie wiem co się stało ;c

FunComTv pisze...

Ja też próbowałam poprawiać chyba 3 razy :/

Agata | naturalgirl222 pisze...

Nic mi się nie spodobało ze stylizacjami. W makijażu, również nie za bardzo ;p

naturalgirl222

Vanessa_1Diva pisze...

Ta Doll w makijażu Przed i stroju Po2 mi Magdę Gessler przypomina. o.O A co do metamorfozy, strój żaden, makijaż Po1, Po2. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com