Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

Meatmorfoza 3Jula

Cześć! Ja jestem tu nową redaktorką. Na sd jestem tula123. ;)
----------------------------------------------------------------------

Przed: Stylizacja ładna, nie mam zarzutów, spodenki współgrają z resztą stroju, tylko paznokcie nie pasują, ale to mały szczegół ;)
Po:Muszę powiedzieć, że masz bardzo wzbogaconą szafę! Wszytko poukładane kolorystycznie...no,no.;). Więc tak, gdy zobaczyłam miętowe rurki, musiałam je dodać. Wszytko szło po mojej myśli, tylko żadna narzutka nie pasowała, aż zobaczyłam tą.

Przed:Hmm...Co ja mam tu do powiedzenia? Przepiękna medoll, więcej słów nie mam ;)
Po: Dodałam troszkę więcej pudru, ten makijaż jest skromny, ale *chyba* ładny.:)
-----------------------------------------------------------------------------------
Podoba się? Komentujcie :-)





Pozdrawiam,tula123

3 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Strój po fajny, ale makijaż już nie ,psują go policzki ;)

naturalgirl222

Good Girl pisze...

Ładnie :)

3Jula pisze...

Nie podobają mi się zbyt mocne policzki w makijażu po. Strój po jest taki zwykły ale ładny :) Makijaż oka śliczny :) Dziękuję ;*


3Jula