Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Metamorofza 11_MissOla_11

Chciałabym na wstępie podziękować za 20.000 wyświetleń ♥

Przed: No cóż, nie mój styl więc nie będę oceniać. Dla mnie jest pusto.
Po: W twojej szafie jest mnóstwo męskich koszulek a mało dziewczęcych. Ale ten sweterek jest genialny. Pod spód czarna bluzka, do tego spodnie. Chciałam użyć szpilek i torebki ale nic z tego nie masz. Zaopatrz się lepiej !
 
 

Przed: Nie, nie, nie. Doll wygląda strasznie sztucznie. Ten full cap nie wygląda tu łądnie. A te dziwne cienie na twarzy są okropne. Części twarzy są brzydkie. Do tego te kolczyki, sztuczne rzęsy I wysoki nierówny makiajż. Nie podoba mi się, przykro mi.
Po: Uff, na szczęście masz dziewczęce cienie. Wyszło jak wyszło, nie mam co opisywać.
 
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥

4 komentarze:

Unknown pisze...

Piękna metka :* makeup po i ubrania po :-)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agata | naturalgirl222 pisze...

Wszystko po ;p

naturalgirl222

3Jula pisze...

Dziękuję bardzo za miłe komentarze ;*


3Jula