Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Metamorfoza SoniaBlade

Przed:Więc powiem tak, ta stylizacja jest ładna, ale wiele rzeczy tu nie pasuje. Letni kapelusz z mrocznym tatuażem, nie wygląda za dobrze, tak samo buty z narzutą. Gdym miała to ocenić, to dałabym 3.
Po:Masz dużo ciuchów, ale większość to brzydkie i niepotrzebne darmówki, dlatego metka mi nie wyszła. Miałam duży problem z dobraniem dodatków. Tych spodni nie da się nałożyć prosto •.• Połączyłam czarną marynarkę z białą, przewiewną koszulką. Ładnie twoja doll wyglądała z tą marynarką i koszulką z rękawami 3/4.
Przed:Mogłaś sobie darować te pieprzyki... A i te usta pomalowane tylko na środku... Makeup oka jest b. ładny.
Po:Kup sobie 'bronzer'... Makijaż oka jest odważny, jak i zarazem delikatny. Niebiesko-granatowy cień w maej ilości. Te włosy idealnie pasują do makeup'u.
-------------------------------------------------------
lepiej przed czy po?
tula123

4 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Strój przed i po ;)
makijaż, zdecydowanie po ;)

naturalgirl222

AnuHanele pisze...

Dla mnie strój lepszy z po. Ale makijaże obydwa są ładne :)) Ja też mam tylko na środku xD

3Jula pisze...

Strój po, makijaż po ;))


3Jula

Unknown pisze...

można prosić o metkę bez hasła? :>
Autorka obojętnie, która z was ma czas to proszę bardzo.
Lady_Entalpia