Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Metamorfoza Nicoletta663

Dzisiaj wykonałam metamorfozę dla użytkowniczki Nicoletta663

STYLIZACJA
PRZED: Miałaś fajny pomysł na stylizację. Połączenie tych dwóch kolorów, tworzy stylizację elegancką i szykowną. Jednak nie podoba mi się to, że tak brzydko i nieestetycznie wygląda ta bluzeczka. I jakoś, brakuje w tej stylizacji biżuterii.
PO: Pozwoliłam sobie na stworzenie takiej stylizacji, w kolorach niebieski, różowy, szary i czarny. Spodobała mi się sukienka, która co prawda jest darmówką, ale przy odpowiednim dopasowaniu garderoby, można zrobić elegancką i oryginalną stylizację. 

MAKIJAŻ
 
PRZED: Doll masz śliczną. Makijaż bardzo mi się podoba. Jest dokładny i dopasowany do stylizacji. Ale tylko mi się nie podoba, kolor włosów jaki wybrałaś, kompletnie nie pasuje do tego typu koloru skóry.
PO: Zostawiłam tą fryzurę, zmieniając jedynie kolor włosów i brwi ( na szczęście miałaś kredkę do brwi).  Makijaż jest w kolorach stylizacji, usta pomalowałam na naturalny i delikatny róż. Policzki podkreśliłam różem.

Czy podoba Wam się metamorfoza ?
Lepiej: przed czy po ?
naturalgirl222

3 komentarze:

Harriet. ♥ pisze...

Szczerze mówiąc metamorfoza stroju niezbyt mi się podoba, ale za to makijaż jest śliczny. :)
Dziękuję za metamorfozę. ;*
Nicoletta663

3Jula pisze...

Jak dla mnie w stroju nie pasuje kołnierzyk tak nie przy bluzce ;p A makijaż genialny <3

3Jula

AnuHanele pisze...

I przed i po <333