Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Bitwa apartamntów Sezon I cz. 1

Postanowiłam zrobić coś innego niż metamorfozę. Użytkowniczki, które wystąpią w I sezonie to:
Meg123Fair,gagaladylody,Patrisyja,eskaXD...


Pierwsza jest Meg123Fair.
Kolorystyka:Z kolorystyką jest wszystko ok, nie czepiam się co do tego. Wszystko ma swojego "partnera", tzn, że czarnego jest odpowiednio dużo, żółtego i brązowego. ocena: 5
Wystrój: Wszystko jest ok, ale te schody ci nie wyszły. Tzn, same schody są ok, ale nie wiem co oznaczają te belki. Również motyw z rozlaną kawą udał ci sie. ocena: 6-
Co na tak: Motyw z manekinami ci się udał. ocena:5
Co na nie:Jak już mówiłam, te belki. ocena: 5-
Średnia:5.25


gagaladylody
Kolorystyka: Wg mnie jest za dużo szarego. I jeszcze ta zielona zasłonka nie pasuje. Wszystko pozostałe jest ok. ocena:4
Wystrój: Co do wystroju, mogę sie czepić tylko jednego, a mianowicie tego, że na ścianach DIY jest pusto. Za to trochę ci obniżam. ocena:5-
Co na tak: Ten salon z kanapą jest fajny, i jeszcze ten DIY. ocena:6
Co na nie:Ta zielona zasłonka. ocena: 5-
Średnia:5.0
W tym pojedynku wygrała Meg123Fair, przechodzi do finału.
W cz. II wystąpi Patrysia i eskaXD...
---------------------------------------------------
piszcie, która z dziewcząt wg was jest lepsza.
tula123

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Żaden z apartamentów mnie nie powalił ale gdybym miała wybrać to gagaladylody ;)


3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Zgadzam się z komentarzem 3Jula ;)

naturalgirl222

Good Girl pisze...

Zgadzam się z predmówcami :D

3Jula pisze...

Ale się ze mna zgadzacie :o :)

AnuHanele pisze...

Ja również z powyższymi.

DziuniaPop