Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Metamorfoza od Juli / MissPisz


Przed: O dziwo nie przeszkadza mi nie równy makijaż, za to wadzą kolczyki w policzku (?) Włosy zmieniła bym na blond, i ok.
Po: Wiedziałam, wiedziałam że czegoś zapomnę. Pudru (!), trudno. Resztę widać.


Przed: Skarpetki + sandały = klasyczny błąd. Trochę tutaj za jasno, ale ładnie. Zmieniła bym pasek, bo ten ma dziwne czarne coś.
Po1: Spódnica maxi ♥ Muszę sobie sprawić ten top, uwielbiam go.
Po2: Gorset jest jednym z moich ulubionych, torebka z kwiatami idealnie tu pasuje, spódnica sama w sobie jest śliczna, a platformy... chyba nie muszę nic mówić, są świetne.

Dobra lecę bo jutro mam na 8. Tata już mi każe wyłączyć ten komputer. Post o Ndinz pojawi się z opóźnieniem. Nie wiem czy jutro wejdę na komputer bo w czwartek pisze test szóstoklasisty (!), trzymajcie za mnie kciuki ♥

1 komentarz:

3Jula pisze...

Makijaż przed ale nie podobają mi się te kolczyki. Po też jest ślicznie ale brakuje pudru ale wiem, że zapomniałaś ;d Strój po1 ♥ , w po2 nie pasuje mi sukienka a w przed pasek i sandały do skarpetek.

3Jula