Obserwatorzy

środa, 3 kwietnia 2013

Przegląd szafy Huiii

Zdradzę na samym początku, że w tym tygodniu przyszykuję dla was serię MK. Mam nadzieję, że będziecie brać udział. Zarobię jeszcze troche starmonet aby nagrody były ciekawsze. Mogę powiedzieć tylko, że będą to starmonety bo jako nss nie mam zbyt wiele sd.

przepraszam za dziwne rozmieszczenie ubrań
 
TAK: Masz po prostu cudowną szafę. Nie wiedziałam jak dużo rzeczy mogę wyjąć więc powyjmowałam tylko kilka według mnie najlepszych. Nie będę wypisywać co tam dodałam. Wystarczy spojrzeć na obrazek i tyle. Wszystko widać.
NIE: A więc tak, niezbyt wiele znalazłam rzeczy na nie, według mnie te rzeczy są przeciętn a nei na nie. Dodałam tam futrzaste coś, dziwną bluzę (?), ponczo, 2 dziwne spódniczki, gorset i jakieś niewiadomo co, 4 spódniczki, jedne leginy ze spódniczką, futrzastą granatową bluzkę, spodeni i krzywą bluzkę z krzyżem. 
 

 
 
 
TAK: Masz cudną szafę. Już to mówiłam no ale taka jest prawda. Wybrałam parę rzeczy które przydają się w stylizacjach i są śliczne. Nie będę znów wypisywać bo jest ich spoto. Wystarczy spojrzeć.
NIE: A wiec tak. Wybrałam parę rzeczy które według mnie nie pasują do stylizacji lub są nie przydatne ani trochę. Wiem, jest tu parę hot buysów i ppq ale ja nie patrzę na markę. Dodałam tutaj 7 par dziwnych butów, 1 telefon który jest nieprzydatny, chustę, 2 torebki i stanik. Te rzeczy jak dla mnie nieprzydatne i nie dla mnie.
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥

Brak komentarzy: