Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Przegląd szafy julka2231

TAK: Bardzo ładna kolekcja spodni projektowanych. Zawsze się przydają. Potem jest śliczny kwiecisty gorset, sukienka z ładnym kołnieżykiem na górze, bluzka z czarnymi "kolcami" która ładnie się wpasowuje w stylizację, potem śliczne brązowe futerko i spódnica w cudne wzory.
NIE: Zacznijmy od dziwnej białej spódniczki która się chyba do nieczego nie przyda, fioletowy sweter, dziwna kamizelka, nijakie bluzki, 2 bluzki projektowe, kolejny sweterek, spodenki z dziwnego materiału, kamizelka w fatalny wzór i dziwna bluzka w paski.
 

TAK: Śliczne torebki *.* Każda za starmonety. Do tego kocie uszy, fioletowy berecik który ładnie wkomponowany w stylizacje jest po prostu genialny i kilka par cudnych szpilek.
NIE: Zacznijmy od czapki która jest po prostu fatalna. Według mnie nie przyda się do niczego. Teraz 2 zaprojektowane chustki, każda nie w moim guście. Do tego dziwna torebka z frędzlami ;o. No i jeszcze 4 pary butów. Według mnie żadne nie wyglądają dobrze w stylizacji.
 
I jak podobał się pierwszy przegląd ?
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥

4 komentarze:

Julia pisze...

Dzięki :) Na nie, to nie zgadza się ze spodenkami, i kamizelką, bluzka w paski przydaje mis ię pod blazery. Reszta fakt, nie najlepsza, ale 2 lata temu tamte ubrania mi się podobały.
Z dodatków na nie usunęła bym torebkę, i te beżowe platformy. Może turkusowe buty, które wygrałam w konkursie.

3Jula pisze...

A ja bym nie usnęła bo według mnie nei przydają się w stylizacjach ;)

3Jula

Huiii pisze...

Myślałam, że będziesz wybierała i pokazywała więcej rzeczy, ale jak na pierwszy przegląd jest ok!
Kiedy kolejne?
Huiii

3Jula pisze...

Mam pokazywać więcej rzeczy ? Bo właśnie nie chciałam zbyt wiele ale okej będę pokazywać więcej. Następny chyba jutro ale to zależy jak w szkole i czy się wyrobię ;)

3Jula