Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

Metamorfoza od Juli / Sloneczko-6


Przed: Bardzo mi się podoba, nie mam się do czego przyczepić.
Po: Nie masz wielu kosmetyków, ale ja jestem zadowolona z efektu. ♥


Przed: Nie wiedziałam, że taka delikatna sukienka w takich ostrych stylizacjach ładnie wygląda.Może usunęła bym ten tatuaż na szyi, prócz tego ok.
Po: Pozostałam w takim stylu jak twój. Myślę, iż całkiem ładnie mi wyszło. ♥

Ps1. (Dla czytających mojego bloga o Ndinz) Zmieniłam adres bloga, teraz nazywa się: nadobreinazle-opowiadania.blogspot.com.
Ps2: Stworzyłam blog o moim codziennym życiu, nie chce mi się pisać pamiętnika, ale coś chcę pisać, więc ot blog. Jego nazwa to: codzienny-dzien-juli.blogspot.com.
Pa3. Do Wielkanocy jeszcze tydzień, ale wczoraj byłam z tatą w Decathlonie, i dostałam nowe rolki (stare były mi już za małe xD). Są dosyć profesjonalne, do się w nich dość szybko jeździć, no i prócz tego jeszcze tę chustę z CA, więcej się dowiecie z mojego bloga, link w Ps2.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Ślicznie, ale ja zrezygnowałam z ćwieków <3

3Jula pisze...

Bardzo mi się podobają oba makijaże. Co do stroju przed jest tak genilany ♥ Chyba mnie dziewczyna zainspirowała. Po też jest ładniej ale przed po prostu nic nie pobije *.* Zajrzę na oba blogi.

3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Obie wersje są bardzo podobne. ;o

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com