Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

Metamorfoza od Juli / MisNike1999


Przed: Trochę wysoki ten makijaż... ale mimo tego ładny :) Fryzurka ok, części twarzy są tez fajne.
Po: Lubisz różowy ? Mama nadzieję, że tak :) Ja tam czasem lubię. Uroczy jest ten koczek ☺


Przed: Fajnie, tylko ta torebeczka mi nie pasuje. Może jeszcze jakiś niebieski elemencik by dać, nawiązywało by do kurtki.
Po: Wiosna. Czy kolor czarny zawsze musi być ponury, ot nie. Dodać kolorowe spodnie, kwieciste dodatki i nawet czarny kolor może pachnieć kwiatami ♥

Ps. Mam nadzieję, że Julka się nie obrazi że znowu spamuję :( Ale chcę aby ktoś czytał te moje blogi, a więc:

5 komentarzy:

Vanessa_1Diva pisze...

Zauroczyłam się Przed. <3 Po też jest ładnie, ale Przed wygrywa. *-*

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

3Jula pisze...

Hmm dziewczyna zgłosiła się też do mnie więc nie wiem, no cóż też zrobię metamorfozę. Jak dla mnie lepiej jest przed. Mega dziewczęco i delikatnie ♥

3Jula

Julia pisze...

Hmm... Spójz na moją kg, tam się do mnie zgosiła.

inkblue pisze...

Zgłosiłam się do was obu. ;) Dziękuję za metamorfozę, jest przeurocza i bardzo wiosenna. ;D

Unknown pisze...

Zgłaszam się
CherryCytrynka