Obserwatorzy

sobota, 23 marca 2013

Metamorfoza od Juli / Bella12655



Przed: Tona sztucznych rzęs ??? Gdy zdjęłam te plastiki, ujrzałam piękną twarzyczkę.
Po1: Czarne oko i czerwone usta, glamour.
Po2: Delikatnie i dziewczęco, pachnie ie wiosną.


Przed: Fajnie, brakuje mi niebieskich dodatków.
Po1: Wiem że kapelusz nie pasuje na ten kształt fryzury, na inny będzie. Stylizacja dosyć ostra.
Po2: I wiosenna delikatna, szkoda że za oknami śnieg.

Ps. Wielkanoc za dwa tygodnie, ale zaraz jadę z tatą po miętową chustę z CA, mam nadzieję że jeszcze będzie.

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Czemu takie krókie opisy ? Metamorfoza udana ;

3Jula

Julia pisze...

Bo jechałam do CA :)

BlackCape pisze...

W sumie to ładnie, ale w ostatniej stylizacji bluzka jest za nisko i widać "gołe" ramiona. To psuje efekt.

Julia pisze...

Falkt, nie zauwazylam tEgo :)

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaż Po1, strój Po2.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com