Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

Metamorfoza od Juli / agatka2480


Przed: O rany, aż odskoczyłam jak to zobaczyłam. Błagam, tylko nos, i ewentualnie fryzura oraz brwi dobre, reszta fatalna. I ta męska szczęka.
Po: Dużo nie mogłam zrobić, niestety...


Przed: Tutaj lepiej, ale nadal mi się nie podoba. Za czarno mi, spodnie zmieniła bym na jakieś kolorowe rurki, i dobrała w tym kolorze dodatki.
Po: Zrobiłam ciekawą i oryginalną torebkę, resztę widać.

Ps. Chyba zacznę pisać blog z opowiadaniami o Na dobre i na złe, wiecie takie moje wymyślone opowiadania związane z tymi bohaterami. W zasadzie już go założyłam, nie wiem ile starczy mi sił na takie pisanie, bo wiecie, robienie metamorfoz, pisanie własnej książki... ale to się zobaczy jak nie dam rady to po prostu usunę tamten blog, a oto link do niego: Na-dobre-i-na-zle-opowiadania. Jeśli możecie to skomentujecie :)

3 komentarze:

3Jula pisze...

Zajrze na twoejgo bloga ;) Mam znów pytanie ;) Bo próbowałam ostatnio zrobić metamorfozę z równoległymi nogami ale przeszkadzałam mi taka torebka jak tutaj. Jak to zrobiłaś, że jest dobrze ?

3Jula

3Jula pisze...

Chciałam powiedzieć jeszcze, że link nie działa ale samodzielnie wpisałam ;d

3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Po lepiej. :]

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com