Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

Metamorfoza missola1556

Przed: Byłoby okej gdyby nie ten dodatek. Mam na myśli naszyjnik. Bez niego byłoby o niebo lepiej. ;)
Po: Nie wiem co mnie wzięło na taką stylizację. Ten naszyjnik według mnie jest przesłodki i wpasował mi się w bluzkę. Nie pasują mi tylko buty ale nie znalazłam lepszych do tej stylizacji. Nie dawałam torebki bo nie chciałam przesadzić. Stylizacja miała być zwyczajna :)
 

(przepraszam za rozmiar, nie chciał się powiększyć)
Przed: Całkiem mi się podoba. Mam parę zastrzerzeń. Po pierwsze części twarzy, oczy i nos znośne, brwi ładne ale nie ten kolor (brwi powinny być takie same jak włosy, chociaż zbytnio nie rzucają się w oczy), nie podobają mi się usta. I mam jeszcze jedno zastrzeżenie tj. policzki. Według mnie są krzywo pomalowane, dlatego ja osobiście wyznaję zasadę "nie umiesz nie maluj". Nie chcę Cie w rzadnym wypadku obrazić. Wypowidam swoje zdanie i jak najbardziej życzę Ci powodzenia na stardoll dalej.
Po1: Makijaż wyszedł tak sam z siebie. Spodobał mi się ten fiolet i taki sposób robienia makijażu. Jak najbardziej chciałam aby włosy były krótkie i tak mi się te spodobały :) Poprzestawiałam części twarzy bo były średnio rozmieszczone.
Po2:Różnica polega tylko i wyłącznie na fryzurce. Dla mnie bardziej podoba się po1, chociaż w realnym życiu nigdy nie dałabym się ściąć na krótko. A wy jakie macie włosy ? Krótkie czy długie ?
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥
No i jeszcze nutka na dziś która pomaga mi zarówno w dobrych, jak i złych momentach życia. Najczęściej po niej rycze bo przypomina mi takie moomenty od których chciałabym się uwolnić.
 
 

6 komentarzy:

Vanessa_1Diva pisze...

Nie podoba mi się ani Przed, ani Po.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Julia pisze...

strój żaden nie przypadł mi do gustu, ale twarz jak najbardziej po, a szczególnie po1.

3Jula pisze...

Tak sądziłam, że metamorfoza się nikomu nie spodoba. Dziękuję Jula za "twarz" :*

3Jula pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Julia pisze...

Ej a jak to robusz, że wstawiasz piosenki ?

3Jula pisze...

Klikam obok tego gdzie jest dodaj obrazek jest film, klikam z youtube i wyszukuję i dodaję ;)

3Jula