Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

Metamorfoza IgaaShy

Przed: Nuda, nuda, nuda. Nic się nie dzieje. Zrozumiałam to dopiero wtedy kiedy zobaczyłam twój poziom (15) i twoją szafę.  Przeciętny strój ze stardoll.
Po: Nic nie mogłam zbytnio wykombinować. Twoja szafa jest dosyć pusta. Tyle co porafiłam zrobić. Zapomniałam o czarnej torebce. Buty zbytnio mi nie pasują. 



Przed: Ten "kosmyk" włosów jest fatalny. Nie pasuje ani troche i strasznie isę odróznia. Wygląda tak jakby ktoś go po prostu wrzucił na doll bez zastanowienia. Makijażu nie będę oceniać bo go nie ma.
Po: DOpiero teraz zauważyłam fatalny kształt brwi, i kolor ust i karnacji. Nie mogłam nic zrobić, bo ma tusz, kredkę i zielony cień z AS. Nie chciałam go dawać, bo ani troche by nie pasował.

Pozdrawiam, 3Jula ♥

3 komentarze:

Vanessa_1Diva pisze...

Doll beznadziejna. Może trochę lepiej Po, ale mogłabyś już poprawnie rozmieścić te części twarzy..

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Julia pisze...

Zgadzam się z Olą

3Jula pisze...

Zapomniałam niestety obniżyć troszkę oczy i w ogóle. Przepraszam za to.