Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Metamorfoza justysia_96

Przed: Piękna stylizacja. Wszystko ze soba wpsółgra, świetny naszyjnik ♥ Oddawaj ! *.* Okulary też genialne :)
Po1 i Po2 : A więc tak, jak zauwazyliście, obie stylizacje różnią się butami. Chyba bardziej przypadła mi do gustu stylizacja po1. Nie miałaś zbytnio wiele pasujących butków.
Po3: Wiem torebka nie pasuje, zapomniałam zdjąć. Użekł mnie ten szaliczek. Jednak ta stylziacja nie zadowala mnie tak bardzo jak po1 ♥
 
 

Przed: Nie mam zastrzeżeń ponownie gdyby nie usta pomalowane szminką z luxe. Gardzę luxe i po prostu nie lubię jak coś się błyszczy. Zdecydowanie preferuje pastele i kolory nude. Oprócz tego wszystko włącznie z częściami twarzy na 5+ ; )
Po: Makijaż który od jakeigoś czasu króluje w moich metmaorfoza. Eyeliner, skośny makijaż. Świetne cienie, kocham tą fryzurkę ♥
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥
 

3 komentarze:

Unknown pisze...

Doll podoba mi się zarówno przed jak i po przemianie ;)

http://rockrosefashion.blogspot.com/

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Przed nie podoba mi się wcale. Nie prawda, że wszystko ze sobą współgra- widziałam masę stylizacji, więc już trochę się w tym orientuję. Naszyjnik 'sowa' nie pasuje, a bluzka (lub spodnie) powinna zostać zamieniona na czarną, skoro czarne są dodatki, albo chociaż powinien tu być czarny pasek. Strój Po1 jest ładny, ale jeśli już zaczynasz robić elegancką stylizację, należy ją elegancko skończyć, a nie dodawać sportowe trampki. Szpilki byłyby najlepszym rozwiązaniem. I znowu przyczepię się: jeśli bluzka jasna, spodnie ciemne i na odwrót, bo biel sama, bez żadnego połączenia kolorowego (dół+góra)ładnie nie wygląda. Po2 nie różni się wiele od Po1, a Po3 jest.. nijaka. Także czepię się trampek oraz (tym razem)źle nałożonej torebki. Twarze są ładne zarówno Przed, jak i Po. :)

~taka długa wypowiedź wzięła się stąd, że oglądałam dyskusję przez chwilą z telewizji i jestem naładowana nawałem słów. ;D

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

3Jula pisze...

Nie miała innych butów jakie mogłam dać. Nie uważam, ze stylizacja jest beznadziejna. Jak dla mnie jest ładna. Są przełamania elegancji i normalnego stylu. Rozumiem, że możesz mieć inne zdanie i docenia to, ale ja też mogę sie z nim nie zgodzić i sie nie zgadzam.