Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

Metamorfoza od Juli / lolusiekgirl



Przed: Nie mam siły tego komentować, po prostu plastik. Najgorsze są oczy. Mam jeszcze pytanie, po co ci ten znaczek sima (widać go w apartamencie).
Po: Czy nie lepiej? Naturalniej, i to o wiele. Uroczy jest ten koczek.



Przed: Widzicie ten zielony znaczek, po co on? Ale co do stylizacji. Połowa użytkowników się tak ubiera, na dodatek nie podobają mi się te dwuczęściowe spodnie. Bransoletka schowała ci się pod swetrem.
Po: Spodobał mi się ten sweter z kotem, oddawaj go!!! :)

3 komentarze:

Lolusiekgirl pisze...

mam być szczera?
Jesteś okropna -.-'' I brzydko wyglądam na tym jak mnie zrobiłas :)

3Jula pisze...

Jak dla mnie przed nei jest mój styl. Strój przed jest łądny. Co do po, niezbyt przypadł mi do gustu sweterek, ale twarz zabujcza ♥

Asia pisze...

twarz po LEPSZA <3