Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2012

Netykieta stardoll cz.1 "miłości przez kabelek"

Witam, wszystkich czytelników. I zapraszam do czytania. Komentujcie, krytykujcie itp.

"MIŁOŚĆ PRZEZ KABELEK"

Wielu z Was, spotkało się już z określeniem "miłość przez kabelek". Polega ono na tym, że stardollowicze szukają sobie partnerów, bądź partnerek na stardoll. Każdy ma o tym swoje zdanie. Ja natomiast uważam, że to głupie. Niektórzy ludzie na stardoll, nie są tymi za których się podają. I to jest klucz do porażki. Bo przecież każdy wie, że kłamstwo w "związku" nie wróży szczęśliwej przyszłości, bo i tak prędzej czy później oszustwo wyjdzie na jaw. Ludzie nie widząc siebie często nie są szczerzy.

 W celu przeprowadzenia badań poprosiłam o pomoc kolegi, który miał konto na stardoll,ale ja usunął bo dziewczyny były zbyt natrętne. Wystarczy spojrzeć na poniższy screen:
Jak dla mnie to jest obrzydliwe. Jednak najwyraźniej stardoll to popiera, gdyż zrobił taką oto możliwość:

Boyfriend, girfriend, jak dla mnie to przesada. Stardoll nie służy do zawierania "miłości" lecz do zabawy modą itp. Każdy ma o to swoje zdanie i chcę abyście wyrazili swoje.


Już w następnej części Netykiety stardoll 

Zapraszam serdecznie. 
Pozdrawiam 3Jula. ♥






5 komentarzy:

BelovedLife pisze...

CZEMU TAK KRÓTKO? : c
Fajny artykuł, dla mnie też jest to żałosne. Poza tym większość chłopaków na stardoll to tak naprawdę dziewczyny.

Anonimowy pisze...

Mega artykuł :D

3Jula pisze...

Wiem, ze krótko, ale miałam pustkę w głowie, nie wiedziałam co jeszcze dodać ;cc

Tollka :* pisze...

Mmm ... miłość 11-sto letnich dziewczynek i chłopczyków to chyba tylko w necie ma jakiś sens :) Ja nie mam nic przeciwko . Można sobie założyć konto chłopaka i pośmiać się z tych pokemonów :D

Unknown pisze...

co do tego się zgadzam. Nawet nie wiedziałam że weszła taka opcja " girlfriend " i " boybrienf " xd :D