Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Metamorfoza 3Jula.


Przed : Ślicznie! Jest świeżo, dziewczęco, delikatnie.. Mam tylko jedno 'ale' - wiem, że beret jest super i w ogóle, ale wg mnie to tej stylizacji wygląda zbyt ciężko i kłóci się z jej wiosenną aurą. 
Po : Myślałam, że to ja mam tendencje do robienia totalnego rozpierdzielniku przy szafie, ale jak zobaczyłam co się dzieje u Ciebie, to mi się lepiej zrobiło. ; )) Nie no, oczywiście żarty. Co do nowego outfitu - nie jest to jakaś bardzo rażąca przemiana, bo dalej styl jest ten sam. Dziewczęcy i słodki. Pozostawiłam tą samą narzutkę, bo potrzebowałam coś tam założyć, a tylko to mi pasowało. Torebka też jest ta sama, bo nie miałaś innej jasnej. Nie jestem do końca przekonana co do tych butów, ale przynajmniej pasują kolorystycznie. 


Przed : Prócz fryzury nic się nie zmieniło, odkąd robiłam ci ostatnią metkę, więc na temat makijażu i części twarzy nie będę się powtarzać. Fryzurka jest piękna, zazdroszczę Ci jej okropnie. Zmieniłabym jednak jej kolor. Nie wiem, może to tylko moje zdanie - uwielbiam ten odcień włosów, ale wydaje mi się, że kłóci się on z twoją karnacją. Myślę, że lepiej wyglądał by ciemny brąz bądź właśnie czarny.
Po : Najpierw makijaż. Niektórzy mogą pomyśleć, że jest ten sam, ale nie - zmyłam go i zrobiłam jeszcze raz. A że z użyciem tych samych cieni, to już nie moja wina - masz tylko 3 cienie, a ja wróżką nie jestem niestety. Do tego tylko jeden puder, którego i tak prawie nie widać na twojej skórze. Wyszło jak wyszło, za dużych możliwości do popisu nie miałam..

1 komentarz:

3Jula pisze...

Dziękuję bardzo za metkę ;p Bardzo mi się podoba. Właśnie nie byłam pewna co do koloru włosów xd