Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Metamorfoza Bajkowoo


Przed: Wygląda bardzo ładnie. Jeansowa kurtka jest świetna, i świetnie komponuje się z tą bluzką. Gratuluję wyczucia stylu :)
Po: Dziewczęco, ale nie za słodko ;p Bluzka w kropki pod nią bokserka, białe rurki i tramposzki ♥ Najlepszy zestaw na lato :)


Przed: Zbytnio nie mam co oceniać, dałaś tylko tusz do rzęs i szminkę. Masz strasznie jasnę karnację, zmieniłabym na ciemniejszą bo ciężko do niej zrobić makijaż.
Po: Jak wspomniałam przed chwilą, za jasna karnacja nie pozwoliła mi zbyt wiele zdziałać, zresztą masz spore braki w kosmetykach. Nawet tuszu pogrubiającego rzęsy nie znalazłam :( Ale coś zrobiłam i mi się podoba ;D

Odwiedź Patrycję Tutaj ;p

Proszę o komentarze ;p 
Pozdrawiam 3Jula ♥

2 komentarze:

Nikasza pisze...

Cudne *_*
Zapraszam do mnie ;)
http://inspiration-niki.blogspot.com

3Jula pisze...

Obserwujemy Nik uśka ? ;D