Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Wtorkowy Artykuł - HOLA

Dziś napiszę o sklepie którego praktycznie chyba, nikt z czytelników nie zna (i nie był za czasów sklepu)


Sklep ten był sklepem sportowym, czerwony szalik, w 2010 roku można było jeszcze kupić.
Sama na bazarku widziałam 2 rzeczy z tego sklepu, a mianowicie neonowy sweterek i szalik,
nie kupiłam bo 300 star monet  to zdzierstwo.
Ubrania to zwykłe paintówki, ale 3 rzeczy są całkiem spoko (szaro-biało-czerwona kurtka, sukienka i szal)
Sklep z tego co mi wiadomo był gdzieś w 2006 roku.
Jest bardzo stary, ubrania z niego są dosyć wartościowe.

xoxo, Asia.

PS. Chcecie więcej artykułów z tej serii???


7 komentarzy:

3Jula pisze...

Podoba mi się tylko szkoda, że taki krótki :c

Ja też nic z niego nie mam, bo wszystko jest koszmarne ;c

BelovedLife pisze...

Nie słyszałam nigdy o tym sklepie i nic z niego nie mam. W sumie to nie żałuję, bo rzeczy rzeczywiście okropne.

Nie wiem, czy twoje parę zdań można w ogóle nazwać artykułem.. To nie jest WCALE wyczerpujące, i oprócz tego w którym roku sklep się pojawił nic z niego nie wynika.

jadzia.xdd pisze...

Kiedy doczekam się metamorfozy? ;)

3Jula pisze...

O matko boska wybacz, powierzyłam ją Majkell_88, ale może Demisia200 ją zrobi. Ja już jutro wyjeżdżam nie dam rady jej sama wykonać.

jadzia.xdd pisze...

ok,ok ;)

Maja pisze...

Mi? Metamorfozę? Może ASIAPATI miała ją wykonać? Mogę zrobić, ale przysięgam, nic nie wiedziałam!

Tollka :* pisze...

A własnie ch*j bo nie są dużo warte . To, że są trudno a właściwie już w ogóle niedostępne nie robi z nich wartościowych :) Grafika jest tak do dup*y, że nikt za nie dużo z pewnością nie da :)