Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Artykuł sobotni, mała sonda ♥


Co tam u Was ? ;) Wybaczcie te napisy ale po prostu są fantastyczne ♥ W moim wykonaniu zobaczycie ich mnóstwo :D

To tak, zastanawiam się nad sobotnim artykułem który został mi przydzielony :) Mam 2 pomysły i zapytam Was który z nich bardziej przypadł Wam do gustu.

Głusujcie !
Pozdrawiam 3Jula ; *
EDIT: Wiem że niezbyt podoba Wam się 1 pomysł, ale ogólnie chciałam zrobic taką netykietę stardoll. Pierwsza cześć to by było właśnie miłość przez kabelek. Mam na niego mnóstwo pomysłów. Przemyślcie swoją decyzję bo przecież o sklepach może być we wtorkowych artykułach a o netykiecie w sobotnich. Ale jak uważacie. :)

5 komentarzy:

Julka ♥ pisze...

A mnie się podoba pomysł pierwszy. To jest taka odskocznia. Coś innego niż na każdym blogu. To mnie ciekawi. A jak masz pomysł to czemu nie ? Głosuję na 1 ! :)

3Jula pisze...

Miło mi, że tak uważasz :) Mi też się bardziej podoba pierwszy ale zrobię to co chcą czytelnicy. Miło mi też że Cię zaciekawiłam :))

BelovedLife pisze...

Zagłosowałam na pierwszą opcję. Tutuł drugiej jest chyba trochę ściągnięty z SiM, ale może się mylę...

3Jula pisze...

Tytuł troszkę tak, ale zrobiłabym coś innego ;p Nie wiedziałam jakie inne słowo dać zamiast "pod lupą" xD

Unknown pisze...

Przegląd Dolce & Gabanna :P
Zagłosowałam na 1:)