Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Metamorfoza Wenia99

Hej ; * Dziś wykonam metamorfozę Wenia99, a jutro Bajkowoo. Dziękuję za zgłoszenia i zapraszam do obserwowania *.*

Przed: Bardzo mi się podoba. Zauroczyłaś mnie. Bardzo dziewczęcy strój. Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko dopasowane.
Po: Zobaczyłam te spodenki i powiedziałam "łał". Od razu je na Ciebie włożyłam. Szukałam na to jakiego blazeru, ale nic nie znalazłam. Dodałam biżuterię i podoba mi się. No szukałam tez jakichś szpilek w tym kolorze ale nie znalazłam.


Przed: Twarz ładna, jednak nie podobają mi się oczy. A dokładniej sposób w jaki je pomalowałaś. Strasznie dużo tego szarego cienia. Odwraca uwagę od reszty. A tak to b. ładnie xD
Po: Cienie, jak zwykle zresztą u mnie, pomalowane subtelnie i delikatnie. Szukałam jakiegoś różu do policzków ale nie znalazłam. Kwiatek dodaje uroku :)

Odwiedź Kasię: KLIK :)

Proszę o komentarze. 
Pozdrawiam 3Jula ♥




3 komentarze:

BelovedLife pisze...

jej. *_* świetna metka. w stroju faktycznie byłoby lepiej z jakimiś szpilkami, ale i tak jest świetnie.

Katarzyna pisze...

Strój super - kiedyś się podobnie ubrałam. Co do makijażu to jest mocy dlatego żeby było go widać z daleka. Twoja metka twarzy - ładnie.

3Jula pisze...

Dziękuję za miłe słowa. Juz rozumiem dlaczego taki makijaż xd