Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Wtorkowy artykuł - Stary sklep stardoll; Diy Botique

Diy Botique - dla kreatywnych był jak raj.

Znajdowały się tam naramienniki z archive
Sama osobiście posiadam z tego sklepu pare rzeczy. (te co  są na tle szafy)
Miałam jeszcze zółtą spódniczkę i takie małe pomarańczowe coś, z czego przy dużej ilości można było zrobić spódnice.

Jeśli ktoś się zastanawia czym są te 2  fioletowe skrawki materiału,
to już mówię.
Ta fioletowa bluza jest bez jednego ramiączka, a skrawek materiału to ramiączko.
(Jak szukałam to były 2, i je oby 2 kupiłam)
Rzeczy z tego sklepu można znaleźć od 2 sd/sm do około 80 sd/500 sm.
(Wyjątek stanowią naramienniki/pady od 2 sd do 500 sd)

xoxo, Asia :)

P.S - Mam nadzieję że, artykuł wam się spodobał:)!

3 komentarze:

BelovedLife pisze...

Marzę o tych padach, są genialne!
Artykuł bardzo fajny, tylko szkoda, że taki krótki, bo uwielbiam jak artykuły są wyczerpujące.
Mam z tego sklepu żółtą spódniczkę, znalazłam w bazarze za grosze.

Unknown pisze...

Też marzę o padach, jak były W diy to kosztowały coś w granicach 1-3 sd.

3Jula pisze...

Nie mam nic z tego sklepu. Chyba go przegapiłam alb o nic mi się nie podobało. Pady są śliczne ale osobiście nie mój styl. Ej a czy mogę zająć się pisaniem sobotnich artykułów ? ;D