Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

10 Must Have - naszyjniki.

Hej. Dziś kolejny artykuł z serii 10 Must Have. Tym razem pod lupę wezmę naszyjniki. Osobiście mam słabość do tego typu biżuterii, nie tylko na Stardoll. W następnym poście zobaczycie kurtki i blazery.

Czy ktokolwiek z czytelników nie zgadza się z tą pozycją? Wątpię. Sówka jest po prostu przeurocza. Pojawiła się jako Hot Buys w sierpniu 2010. W przeciągu tych dwóch lat podbiła serca stardollowiczów, w bazarku znalezienie jej poniżej 500 sd to rzadkość. Jej realną wersję możecie zobaczyć TUTAJ.

Złote łańcuchy były do kupienia dawno temu w sklepie Archive. Posiadanie ich to niebywałe szczęście, ponieważ szczęśliwi posiadacze rządają za nią nierzadko ponad 500 sd. Realną wersję zobaczycie TUTAJ

Pięknie wykonane, niebywale rzadkie łańcuchy pojawiły się w 2009 roku wraz z nową kolekcją DKNY. Nigdy nie miałam przyjemności ujrzeć ich w bazarku, po czym stwierdzam, że muszą być bardzo rzadkie. Okrutnie mi się podobają, dałabym się wręcz za nie pokroić. ; >

Kolejny naszyjnik HB, pięknie wykonany zegarek ze sklepu Bonjour Bizou. W momencie wejścia do Starplazy we wrześniu 2010 roku kosztował zaledwie 5 sd. Teraz w bazarze trzeba za niego zapłacić aż 100 razy więcej. Jeżeli ktoś jednak pragnie go nabyć, polecam pytać się o sprzedaż stradollowiczów, mi w ten sposób udało się go wyhaczyć za zaledwie 130 sd.

Ten niesamowicie uroczy naszyjnik pojawił się w Starplazie w czerwcu 2012 r. Kosztował 6 sd i był do nabycia w nieistniejącym już sklepie Fudge. Urzekł mnie niezwykle udanym połączeniem złota i srebra oraz pięknym wykonaniem graficznym. Jego ceny w bazarze są różne - od 50 sd do nawet 300, dlatego należy szukać i nie korzystać z pierwszej lepszej oferty. Tak wygląda realna wersja ze sklepu TopShop - KLIK


Nie jest tak popularny jak sówka i czajniczek z babeczką, ale ze względu na jego urok osobisty postanowiłam go dodać. Pojawił się w czerwcu 2009 i trafił do sklepu Pretty and Love. Kosztował 6 sd. Sprawdzi się w letnich, luźnych stylizacjach. W bazarze można go znaleźć naprawdę niedrogo, jak na stary HB - od 80 do ok. 120 sd.


Świetny design i wykonanie, rockowy styl to tylko trzy z wielu zalet tej ozdoby. Trafił do Starplazy w lipcu 2009 roku. Nie mam pojęcia ile jest warty, ponieważ dziwnym trafem nigdy nie natknęłam się na niego w SB. Podejrzewam jednak, że tak jak poprzedni naszyjnik z bikini, kosztuje coś około 100 sd. Jego realna wersja : KLIK


Być może nie zachwyca wyglądem tak, jak jego poprzednicy, ale to nie zmienia faktu, że jest niezastąpiony w stylizacjach vintage. Pochodzi ze sklepu Bonjour Bizou.


Z kolei ten naszyjnik, o niebanalnym, nowoczesnym designie, trafił do starplazy w szale dodawania przez adminów sklepów tribute - w grudniu 2011 roku do sklepu Gucci Holiday Tribute. Kosztował 10 sd.


Na dokładkę coś, co nadal możemy zakupić w Starplazie. Naszyjnik trafił do Starplazy w czerwcu 2011 roku wraz z nową kolekcją Miss Sixty. Kosztuje 12 sd, a możemy go nabyć do dzisiaj. Sprawdzi się świetnie w żywych, letnich stylizacjach.

Macie którąś z tych rzeczy? Co sądzicie o artykule?

6 komentarzy:

Maja pisze...

Bardzo przydatny artykuł! :) Niektórych naszyjników nie widziałam. Dzięki ;)

3Jula pisze...

Zdąrzyłam przeczytać wcześniej ten artykuł i jestem wniebowzięta. Takpięknie piszesz że aż zachęca do czytania :)

BelovedLife pisze...

Jej, dziękuję! ; )

Unknown pisze...

O czym będzie następny? :D ps. fajny artykuł:)

BelovedLife pisze...

Napisałam na początku. Kurtki i blazery.

Unknown pisze...

nie mogłam zobaczyć naszyjników bo miałam jakiś znak zakazu? nie wiem o co chodzi.:(