Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Metamorfoza jadzia.xdd

Cześć!

Dzisiaj wykonam dla Was metamorfozę jadzia.xdd. Postanowiłam, że zrobię Ci 2 metamorfozy stroju, bo masz ubrania na kilka, że tak powiem stylów. Zapraszam do czytania !!


 PRZED : Bardzo fajna, letnia stylizacja. Wszystko jest mniej więcej na swoim miejscu. Ale skrytykować coś muszę. Po pierwsze, kto wymyślił te sztuczne piersi?! Naprawdę są okropne! Nie dość, że jak chciałam Ci dać jakąś bluzkę z mniejszym dekoltem to było je widać, to wyglądają moim zdaniem okropnie. Po co wydawać sd na takie coś? Jak widać, jeśli się chce to się może.  Ale do stylizacji wracając : Okulary są za ciężkie do tej stylizacji - przykro mi, ale czerń nie pasuje do takiej stylizacji Kurtka czy koszula moim zdaniem też za ciężka. Torebka jeszcze jakoś wygląda, bo jest w miarę jasna.
PO I : Najpierw chciałam użyć tych zakolanówek i użyłam nie wiem tylko czy poprawnie. Ale zdecydowałam się na lekką stylizację z użyciem bieli, błękitu oraz morelowego. Wiem, że dla niektórych to "za dużo", ale ja tak właśnie wolę. W tej torebce się zakochałam! Na kombinezon z Pretty&Love,, nałożyłam kurteczkę. Dodałam do tego perłowy naszyjnik i morelową apaszkę. Muszę jeszcze raz wspomnieć o torebce. Na początku chciałam dać kopertówkę, a później jeszcze inną, aż trafiłam na tą torebkę, chyba o Gucci jeśli dobrze pamiętam. Do tego dodałam białe trampki z szpilka, oraz wcześniej wspomniane zakolanówki.
PO II: Druga stylizacja jest bardziej drapieżna. Buty są moim zdaniem w stylu Honorata_Skarbek. Połączyłam je z czernią oraz granatową, prześwitującą bluzką, a pod nią dałam czary gorset. Do tego czarne poszarpane spodnie, czarny płaszcz czy tam kurtka i moje ulubione kocie uszy. Dodatek jest skromny : czarny naszyjnik z krzyżem. Druga stylizacja podoba mi się bardziej.

 PRZED : Nie będę już komentować tych okropnych, sztucznych piersi, chociaż nieźle się "napracowałam", żeby je zdjąć. Makijaż ładny, tylko nie podają mi się te różowe "wypryski" na twojej twarzy. Przepraszam, to puder użyty w nadmiernych ilościach.  Oczy ładnie, w miarę dokładnie pomalowane. Taki w miarę subiektywny, pasujący do wszystkiego makijaż. Ale te brwi są za jasne, dziewczyno. Prawie ich nie widać!
PO : Prosty zwykły makijaż. Nie miałam weny. Zrobiłam jedynie jak wspominałam oczy fioletowym cieniem i użyłam tuszów do rzęs. Dopiero teraz zauważyłam, że nie masz jeszcze tej fryzury. Ale masz 43 poziom, a to już blisko. A co dodatków wybrałam czarną, dużą kokardę, którą od zawsze chciałam mieć. Prosty, skromny makijaż.

Odwiedź jadzia.xdd : KLIK2710400
-----------------------------------------------

Mam nadzieję, że metamorfoza się podobała.
Proszę o szczere komentarze.
A kolejna metamorfoza ukaże się już niedługo :)

3 komentarze:

3Jula pisze...

Podoba mi się metamrofoza, ale strój II, nie przekonuje mnei przez te buty ;p Ogólnie są ładne ale nie pasują do stylówki ;))

Anonimowy pisze...

A właśnie moim zdaniem pasują, bo jak wcześniej pisałam ta stylizacja nr.2 jest w stylu Honoraty Skarbek ;)) Pozdrawiam

NFA.NotFatalAngel pisze...

1 jest najładniejsze ;)