Obserwatorzy

czwartek, 16 sierpnia 2012

Stylizacja klasyczna - biel z zielenią

Hej, dzisiaj postanowiłam wykonać stylizacje. Nikt nie zgłasza się do mnie po metamorfozę, i szczerze się nie dziwie(są kijowe). Nie wiem, czy mogę je tu wykonywać. 3Jula - jeśli nie mogę to napisz, usunę ten post i będę wiedzieć :) 
Postanowiłam zrobić klasycznie.Wg mnie,biel z zielenią idealnie komponują się razem, dlatego postanowiłam je połączyć.

Czego użyłam?
- Basic Top, Bonjour Bizou - 50 sm
-Sapphire Sea Blouse, Bonjour Bizou - 50 sm
-High Waist Pants, Bonjour Bizou - 50 sm
-Sage Wooden Heels, Miss Sixty - 14 sd

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Zwyczajna stylizacja, nie ma wielkiego "WOW". Ale podoba mi się pomysł. ;D

Maja pisze...

Wiem :) O to mi chodziło - banalna stylizacja :)

3Jula pisze...

To Ci się udało ;p Ubrałabym się tak, być może. Tylko buty za drogie :D Ogólnie lubię mieć dużo rzeczy na sobie ;p

Maja pisze...

;D

Tollka :* pisze...

Szału nie ma :D