Obserwatorzy

wtorek, 3 lipca 2012

Metamorfoza karolina0003

Hej :)) Jak się czujecie ? WAKACJE ♥ Wreszcie nieprawdaż ? ;] Jaką mieliście średnią ? :D
Odp. w komentarzach ;)

STRÓJ:
Przed: Widać, że gust masz. Wszystko się ładnie komponuje ale nie podoba mi się tylko to "bolerko". Psuje Ci całą stylizację. Zdejmij je i sprawdź jak wyglądasz bez. Jak dla mnie o niebo lepiej : )
Po: Przeglądałam twoją szafę i trafiłam na miętową zwiewną spódniczkę. Zakochałam się. Możesz mi ją oddać nie pogniewam się : ) Dobrałam pasek ze złotą klamerką biżuterię i buty, szpilki ♥

TWARZ:
Przed: Wyglądasz ładnie, chociaż cały urok psuje ten kolczyk w uchu, na górze. Kosmetyków nie masz zbyt wiele, wręcz masz bardzo mało ale udało ci się stworzyć ładną lalkę :D
Po: Nie wiem czy mi się udało, załamałam się przy makijażu. Zmień sobie usta na ciemniejsze i będzie na pewno lepiej :)

Proszę o komentarze :)
Odwiedź Karolinę TUTAJ :*
Pozdrawiam 3Jula ♥

3 komentarze:

BelovedLife pisze...

średnia 4.77 : D
Bardzo podoba mi się metka, kocham tą spódniczkę, tylko zdjęłabym pasek, a w twarzy te kolczyki.

3Jula pisze...

Okej, czekam na twoją metamorfoza ;D Uwielbiam twoje czytać więc wyczekuję xD

BelovedLife pisze...

Może jutro uda mi się dostać do mojego komputera to zrobię. Przepraszam, że cały czas to odwlekam.