Obserwatorzy

wtorek, 19 czerwca 2012

Metamorfoza ASIAPATI

Hej :) Przejdźmy od razu do metamorfozy ;d BO WIDAĆ, ŻE JESTEŚ DOŚĆ NIECIERPLIWA I NIE MOGŁAŚ POCZEKAĆ AŻ NAPRAWIĄ MI KOMPUTER.

STRÓJ:

Przed: Posłuchaj, wiem jak możesz się czuć kiedy to bedziesz czytać ale muszę Ci powiedzieć prawdę, aby twoja przygoda na stardoll nadal trwała i abyś się rozwijała. W tym stroju nie ma nic co mi się podoba. Beret i bandanka ? Jak nakładasz ubrania, nakładaj je równo, bo to wygląda tak jakbyś powrzucała na siebie byle jakie ubrania. Buty nie pasują w ogóle.
Po: Przejrzałam całą twoją szafę i wiesz co ci powiem ? Nie znalazłam prawie nic oprócz darmówek. Nie masz żadnych normalnych butów. Gdzie są trampki ? ; o Nie wiem czy warto robić sobie darmowki i zawalać sobie nimi niepotrzebnie szafe. Nie miałam co wykombinować. Wyszło tylko to.

TWARZ:
Przed: Nie wiem jak to określić ale za bardzo mi się nie podoba. Za bardzo się świecisz, błyszczysz i nie wygląda to naturalnie. Masz zbyt jasny kolor włosów.
Po: Zaszalałam xd No ale powiem że wydaje mi się, ze połączenie bieli, czerni, i 2 odcieni fioletu nie jest złe ;P Muszę ci pogratulować bo masz pokaźną ilość cieni do powiek : )

Odwiedź ASIAPATI TUTAJ ;p

Pozdrawiam, 3Jula. ♥

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zgadzam się :P

Maja pisze...

Przepraszam, że nie zrobiłam metamorfozy. Ale tak jak słusznie powiedziałaś, nic prócz darmówek ;[[ Przepraszam :(

BelovedLife pisze...

zgadzam się z twoją oceną. bardzo podoba mi się metamorfoza twarzy. : )