Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2012

Metamorfoza JovitkaHihi

Hej ; ** Dawno mnie tu nie było :( jednym słowem stardoll mnie nudzi, ale dostałam zgłoszenie więc robotę wykonam ;)

Strój 


Przed: Szczerze ? Góra wygląda ładnie, ale nie podoba mi się dół. Torebka ani trochę nie pasuje do butów i reszty stroju. Psuje całą stylówkę. Do tej tuniki nałożyłaś ładne spodnie, ale ja bym postawiła na ciemniejszy kolor.
Po: Zajrzałam do szafy i od raz ujrzałam te spodnie. Wiedziałam, że dodam je do stylizacji. I tak się stało. Prosta  elegancka stylizacja. : D

Przed oceniam na : 6/10


TWARZ:
Przed: Jest fenomenalnie. Chciałabym mieć taką zwinną rękę, aby zrobic makijaż tak dokładnie. Nie ma się do czego przyczepić.
Po: O matko, przepraszam. Dopiero teraz zobaczyłam, że nie masz dostępnej jeszcze tej fryzury :(( Ale zawsze możesz dać tą co masz teraz . Makijaż zrobiłam fioletowo, biało, czarny ♥

Przed oceniam na: 10/10

Ocena ogólna: 16/20
Ocena: 5 : )

Proszę o komentarze ; *

Odwiedź JovitkaHihi TUTAJ ;D

Pozdrawiam, 3Jula ♥


EDIT DO ASIAPATI: DZIEWCZYNO, NIE ROZUMIESZ, ŻE NIE ŁADUJE MI SIĘ ZDJĘCIE. JAK MI SIĘ UDA TO DODAM.. ALE POPROSIŁAM INNĄ REDAKTORKĘ O WYKONANIE METAMORFOZY. ALE ONA CHYBA NIE CHCE WIĘC ZARAZ ZROBIE PO RAZ CHYBA 10 I PROSZĘ CIĘ NIE RZUCAJ SIĘ DO MNIE, BO TO NIE MOJA WINA !

5 komentarzy:

patrycja pisze...

mm. :D fajnie

BelovedLife pisze...

ależ mi się podoba strój po. *__*

Asis (ASIAPATI na stardoll) pisze...

Puierwsza się do mety zgłaszałam a jakoś jej nie widzę!!!

Shayanne pisze...

Znmien prosze moja lalake . Jestem MsTrish

Unknown pisze...

podoba mi się ;*