Obserwatorzy

wtorek, 10 lipca 2012

Metamorfoza Brylancik99

Hej ;D Jak wakacje ? Pogoda dopisuje ? ;p Jakieś wyjazdy itp. ?

UBIÓR:
Przed: Po tym widać od razu jaki masz styl. Trudno mi to ocenić bo nie jestem tego fanką, ale przyznam, że wyszło Ci całkiem nieźle. Zdjęłabym skrzydła. Tak to spoko ;p
Po: Nie wiedziałam co zrobić. Motałam się bez celu po twoim apartamencie. Znalazłam ten kapelusz i od razu go nałożyłam. Stylizacja mi się podoba ;p Zwykła ale trochę w twoim stylu.

TWARZ:
Kliknij aby powiększyć ♥
Przed: Nie podoba mi się. Oszpeciłaś się kompletnie tymi kolczykami i rzęsami. Jak dla mnie wygląda to brzydko. Spójrz na 1.  TAK WYGLĄDASZ BEZ TYCH WSZYSTKICH BIŻUTERII. I jest prześlicznie. Ale żeby nie było, że nic nie zrobiłam, to zrobiłam jeszcze po.
Po: Lainer w roli głównej. Zrobiłam powracające do mody kocie oko. Dodałam cień (leciutko) i usta pomalowałam błyszczykiem. Mi się podoba.


Proszę o komentarze ♥
Odwiedź Magdalenę TUTAJ ♥

Pozdrawiam 3Jula ;33

2 komentarze:

BelovedLife pisze...

'uda pomalowałam błyszczykiem'
Niby zwykła literówka a tyle śmiechu. XD
Fajna metamorfoza, rzeczywiście bez tych śmieci na facjacie wygląda ładnie.

3Jula pisze...

O matko ♥ Już poprawiam, literówka :)