Obserwatorzy

wtorek, 10 lipca 2012

Metamorfoza Ikr828

Hej ;p To już moja kolejna metamorfoza dziś. Zapraszam do komentowania i obserwowania naszego bloga :)

UBIÓR:
Przed: Nie podoba mi się w tym stroju nic. Zaczynając od góry, "sukienki" schodząc po dodatki i te nożyczki.. One wcale nie wyglądają tutaj dobrze. W ogóle nic mi się nie podoba.. 
Po: Znalazłam w twojej szafie sporo ładnych ubrań nie wiem czemu nakładasz taki kicz, tylko polecam zakup jakiejś ładnej czarnej spódniczki, gdyż nie masz zbyt wiele a one przydają się do każdych stylizacji. Urok tego gorsetu podkreśliłam naszyjnikiem i torebką. (ona troche tu nie pasuje jak właśnie zauważyłam, szkoda, że nie było czarnej)

TWARZ:
Przed: Za dużo dodatków. Ale ja Cię rozumiem. Chcesz aby było jak najlepiej i najwięcej, bo masz tylko 1 tusz do rzęs. Nic więcej.
Po: Zmień kolor ust i obniż brwi a bd idealnie. I może dokup kosmetyki ;D Będzie dobrze.

Proszę o komentarze ♥
Odwiedź Ikr828 TUTAJ ♥

Pozdrawiam serdecznie 3Jula ;33

1 komentarz:

TakaFaza pisze...

Fajne metki :).
Chciałabym się zgłosić do metamorfozy makijażowo-ubraniowej. Mój nick na sd i nazwa obserwatora to TakaFaza