Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

Metamorfoza Majkell_88.


Przed : Bardzo ładnie, podoba mi się ta koszulka. Tylko te buty są z lekka kiczowate, nie uważasz? Poza tym źle leżą na tych spodniach. Wydaje mi się, że lekko gryzą się z tym outfitem. 
Po : Wyszedł mi taki retro-set, a Monia to lubi. c : Sukienka Miss Sixty, która robi tutaj za bluzkę sama w sobie nie jest porywająca, ale tą górę to ma po prostu bajeczną! Osobiście kocham koronki. Żeby zakryć nieciekawy dół sukienki, założyłam tą cudowną, nieśmiertelną spódnicę, ciemne rajstopy, a na nogi zwykłe czarne szpilki. Nie wiem jak Tobie, ale mi się podoba. 


Przed : O mamo, kochana, brwi za wysoko! Bardzo za wysoko. : ) Nie podobają mi się te brązowe rumieńce, psują cały efekt. Dla mnie osobiście jest dużo za dużo piegów, ale skoro tak lubisz. Brwi, oczy i usta są śliczne, razi mnie jedynie nos, przypominający ryjek świnki. Nie podoba mi się też ta nienaturalnie żółta cera. Makijaż bardzo prosty, ale ślicznie dobrałaś kolory. Jest letnio i świeżo, czyli tak jak być powinno. 
Po : Starałam się dopasować makijaż do stroju. Użyłam cienia białego, czarnego i kremowego. Do tego oba twoje tusze i ta śliczna pudrowo-różowa szminka, której ci zazdroszczę. Tylko znów przeszkadzają mi te rumieńce...

_________________________________________

Zostały mi w kolejce jeszcze dwie metki, mam nadzieję że się dziś wyrobię. : ))

2 komentarze:

Maja pisze...

Masz rację z tymi butami. Jednak je kiedyś kupiłam. Co prawda do makijażu to tak, jakoś mi się piegi podobają :3 Z brwiami, masz całkowitą rację! Dzięki za metkę, ubiór dziś wykorzystam :)

3Jula pisze...

Szczerze to strój jest dużo lepiej po, ale w twarzy bardziej podoba mi się przed, choć brwi bym zniżyła ; *