Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

Metamorfoza WerciaKicia1234.

Przed : Ładnie, wszystko ze sobą dobrze się prezentuje, z wyjątkiem butów, które zmieniłabym na zwykłe, czarne szpilki. 
Po : W otchłani darmówek w twojej szafie znalazłam kilka interesujących ciuszków, między innymi tą ( także darmową ) bluzkę. Połączyłam ją ze zwykłą małą czarną, ciemnymi rajtkami i szpilkami. Wyszło elegancko i z klasą, mi się podoba. 


Przed : Wszystko mi się bardzo podoba, przypomina mi trochę mój własny styl, oprócz kolczyka w wardze, który jako jeden z tego setu mi się nie podoba. 
Po : Ku mojemu zdziwieniu masz mało kosmetyków, a szkoda. Makijaż spektakularny bynajmniej nie jest, ale jakiś straszny też nie. Masz jedną szminkę, w dodatku w śmiesznym kolorze, więc ust nie malowałam. 

________________________________________

Wyjątkowo mało pisania jak na mnie, prawda? Sama się zdziwiłam. 

1 komentarz:

3Jula pisze...

Zdecydowanie lepiej po szczególnie w tawrzy : ) Chociaż przed też było b. ładne ;d