Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

Metamorfoza 3Jula.


Przed : Z reguły nie lubię mieszania różnych patternów - cekiny na kamizelce i bluzce, wzorki na spodenkach, kiwaty na zakolanówkach, ale tutaj mi się podoba. Nie przesadziłaś i za to chwała ci. Bardzo mi się podoba, pozbyłabym się tylko misia z łapki, pierdółek przy spodniach i tej brązowej torebki, która po prostu nie pasuje. Wiem, że ciężko wybrać między kocimi uszami i berecikiem, ale na coś się trzeba zdecydować, bo taki duet wygląda dziwnie. : c
Po : Metkę robiłam przy oglądaniu meczu Polska-Grecja, no i masz ci los, poniosło mnie. : ) W sam raz na Euro, barwy narodowe. Bardzo zwykła, dzienna stylizacja. Nic specjalnego, ale ta bluzka z kołnierzykiem, mm. ♥



Przed : Bardzo ładnie. Nie mam się do czego przyczepić.
Po : Masz poważne braki w kosmetykach, ale rozumiem, że nie jesteś ss i tak dalej. Nie miałam z tego powodu za wielkiego pola do popisu, ale cośtam wykombinowałam. Wyszło dość słodko, ale chyba nie najgorzej. 

_______________________________________

Spodziewajcie się zaraz kolejnej metki ode mnie. 
xoxo BelovedLife

1 komentarz:

3Jula pisze...

Dziękuję, za tak wielką ilośc komplementów, masz racje torebka nie pasuje i kocie uszy już zdjęłam : ) Twarz też wyszła fenomenalnie ale na razie pozostanę przy mojej ♥