Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

Metamorfoza ShineCare.

Trochę ciężko ocenia się młodszą siostrę, ale spróbuję być obiektywna.


Przed : Uhupuu, księżna Kejt. ; D . No ładnie, ale zbytnią inwencją to się nie wykazałaś, po prostu zdjęłaś ciuszki z manekina i przełożyłaś na swoją lalkę, kropka w kropkę tak samo. 
Po : Jeju, zaraz będzie że wszystkie metki robię na jeden kopyt, cały czas sukienki i botki. Ale ludzie, Olu, jesteś Royalty, a masz tak mało ubrań i prawie same sukienki. Chciałam troszkę zmienić twój styl, zrobić luźniejszą stylizację, ale się  nie dało. Masz kilka par spodni, ale coż z tego, jak wszystkie czarne ? Może warto trochę zainwestować w kolorowe rurki ? Ja ostatnio zakochałam się w tych ze Stardesign, najlepiej w pastelowych kolorach, mhmr. No i paski. Szukałam paska z kokardką, znalazłam tylko jednen nawet bez kokardki. : c I jak tu zrobić coś oryginalnego ? 


Przed : No ładnie. Makijaż skromny, ale części twarzy to ty masz ładne, nie powiem. No i włoosy. ♥
Po : Otwieram zakładkę 'Makijaż'. I co widzę ? Jajco. ( Takie świąteczne, mvahaha. ) . Masz trzy szminki, tusz, eyeliner, dwa cienie w tym jeden Luxe i jeden puder. I co ja ci z tego złotko zrobię ? Wyczaruję ? Wróżką nie jestem, zaczarowanego ołówka też nie mam. I wyszło takie właśnie coś. Cień czarny i biały, tusz, eyeliner, szminka i środek ust lekko (!) muśnięty błyszczykiem. Czyli użyłam prawie wszystkich twoich kosmetyków a makijaż i tak jest znikomy. Leć czym prędzej do Starplazy i nakup sobie cieni, ale nie Luxe, tylko Dot. Bo z tego co masz nic lepszego nie wykombinujesz. 

_________________________________

No, skończyłam swoją kolejkę. Jak ktoś chce jeszcze metkę, to jestem wolna - zgłoszenia przyjmuję w KG.



3 komentarze:

3Jula pisze...

Metamorfoza bardzo mi się podoba ;P Pamiętaj tylko, aby osoby które chcą metamorfozę dodawały się do obserwatorów :D

BelovedLife pisze...

Ona miała się dodać, zaraz jej się zapytam..

3Jula pisze...

Okej, nie ma sprawy ;p