Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

Metamorfoza Demisia200.


Przed : Wszystko jest jak najbardziej poprawnie, no może z wyjątkiem dwóch małych szczególików : struktura szortów nie pasuje mi do rajstop - lepiej sprawdziłyby się czarne kryjące oraz zmieniłabym buty na czarne botki lub płaskie balerinki. Te sprawiają wrażenie zbyt eleganckich do tego typu luźnych stylizacji. 
Po : Połączenie dziewczęcego kroju sukienki z odważną czerwienią i dodającymi odrobinę pazura botkami. Zabrakło mi czarnej kopertówki i mniej kryjących rajstop.Masz mało ubrań, więc ciężko mi było coś wykombinować. Koniecznie zakup czarną gładką torebkę i czarny, dłuższy blazer.
Blazer może nie jest tani, ale zapewniam, że to świetna inwestycja - sama go posiadam. Dopełni absolutnie każdą stylizację. 

Przed : Zakochałam się w twoim makijażu, te połączenie zimnych barw wręcz hipnotyzuje. Nie mogłam oderwać wzroku od twoich powiek, naprawdę. Fryzurka jest jedną z moich ulubionych, kolor też bardzo ładny. Koszmar zaczyna się poniżej nosa. Te usta kojarzą mi się ze strasznym kiczem, bardzo ich nie lubię, ale to rzecz gustu. Strasznie dziwnie wygląda ten pieprzyk w tym miejscu, przez to że usta są złożone w 'dziubek'. Lepiej wyglądłby np. pod okiem. Również nie jestem zwolenniczką tych kolczyków, ale o gustach się nie dyskutuje. ; ) Wolę też, jak brwi są pod kolor włosów, wygląda to naturalniej.
Po : Cóż tu dużo mówić, nie jestem zadowolona z efektu końcowego. Chciałam utrzymać makijaż w kolorystyce czarno-czerwonej, ale miałaś tylko taki bardziej pomarańczowy cień. Powtórzę się : strasznie, strasznie wygladają te usta, które nawet bez błyszczyka mają połysk. 

________________________________________________

To by było na tyle. Jeżeli ktoś chciałby, żebym wykonała mu metkę - zapraszam do mojej kg.





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję ;**

Pozmieniam się :)

3Jula pisze...

Super ; ] Tylko w twarzy "po" dałabym chyba inne włosy, jakieś proste albo coś ;))

3Jula ♥