Obserwatorzy

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Metamorfoza TolllaSwit + nowa redaktorka.


Żeby już nie pisać nowego posta, chciałam się przywitać od razu tutaj. Jestem Monika, na Stardoll możecie mnie znaleźć pod nickiem BelovedLife. Na blogu będę wyłącznie redaktorką od metamorfoz. Mam nadzieję, że mimo, że czasami bywam wredna, polubicie mnie i będziecie zgłaszać się do moich metamorfoz. Zgłoszenia do nich przyjmuję w mojej kg. Z góry ostrzegam, że moje metki będą dość obszerne - będę starała się wszystko dokładnie opisywać, bo sama najbardziej lubię czytać te długie posty. Chyba was to nie przerazi ?To chyba byłoby na tyle, przechodzimy do metki.


Przed : Niby nie ma jakichś rażących błędów, wszystko jest okej, ale jak na Twój staż i status ( SS ) trochę ubogo. Wiele mogłaś jeszcze dodać. Sukienka i buty to stylizacja dobra dla początkujących. : ) Jestem pewna, że stać Cię na więcej. Razi mnie trochę ta mieszanka - romantyczna sukienka i szalony kolor włosów, ale o tym więcej w części w salonie piękności.
Po : Bardzo długo myślałam nad Twoją metką. Zastanawiałam się dlaczego - przecież masz dużo ubrań, pokaźną kolekcję HB. Dopiero baczniej przyglądając się Twojej garderobie doszłam do wniosku, że połowa szafy to bezwartościowe darmówki. Niestety, z samych darmowych śmieci i hb nie da się zrobić zadowalającej stylizacji. Spróbuj zaopatrzyć się w trochę ubrań bazowych, bo wiele rzeczy mi brakuje.
W stylizacji postawiłam na romantyzm. Ktoś może powiedzieć, że to outfit charakterystyczny dla mojej doll - gorset, spódnica i marynarka, ale nic lepszego nie udało mi się wykombinować. Przydałaby mi się czarna bądź fioletowa kopertówka i czarne botki, np. te ze Stardesign.Myślę, że wszystko jest widoczne i nie muszę wymieniać, jakich ubrań użyłam.


Przed : Jeżeli chodzi o części twarzy twojej doll absolutnie nie podoba mi się nos i według mnie psuje cały ogólny wygląd buzi. Bardzo podoba mi się ta fryzurka, zafarbowałaś włosy na ciekawy kolor, który mimo, iż nie pasuje do stroju, a ja wolę standardowe kolory - podoba mi się. Makijaż był bardzo delikatny, ale starannie wykonany.
Po : Musiałam użyć tej farby w kolorze złotego blondu. Makijaż oczu utrzymany jest w fioletach : użyłam cienia śliwkowego i lawendowego. Do tego bardzo spodobała mi się ta czerwona szminka. Wręsz nie cierpię malować tych oczu, dlatego przepraszam za minimalnie krzywo pomalowane paczałki. Nie znalazłam u ciebie ŻADNEGO pudru, a szkoda, bo fajnie by dopełnił mejkap. Koniecznie zmień kolor brwi pod kolor włosów, bo ja zmieniałam je za pomocą programu graficznego. Przepraszam za pieprzyk na włosach, nie zauważyłam go. ; D

___________________________________________________

To by było na tyle. Komentujcie, zgłaszajcie się do metek.
xoxo Monika.


2 komentarze:

3Jula pisze...

Świetna metamorfoza bardzo mi się podoba :)

Tollka :* pisze...

ŁAŁ . :)