Obserwatorzy

środa, 11 kwietnia 2012

Decades !

Dzisiaj weszła nowa kolekcja Decades. Ciuchy są eleganckie, delikatne tak jak prawie każda kolekcja. Część z nich nie jest w moim guście- ale o gustach się nie dyskutuje. Postanowiłam zaprezentować Wam nową kolekcję i przy okazji pokazać (przez niektórych) nie widziane szczegóły ;).


Tutaj macie przedstawione wszystkie ubrania nowej kolekcji. Na jedno nie miałam już miejsca więc jest zmniejszyłam.. a raczej,.. yyy.. spłaszczyłam. Ubrania są za sm i sd. Oczywiście te lepsze za sd, bo jak by inaczej. Ich ceny są różne, chociaż zauważyłam, że coraz częściej Adminowie, z całym szacunkiem, przeginają z cenami. Po prostu chcą zarobić. A teraz coś co zauważyłam ;) :

Widzicie? Admini mogli się postarać i zapełnić "te luki". Ja przynajmniej nie chciałabym paradować po stardoll'u bez jakiejkolwiek bluzki pod dołem.


A co wy uważacie ?
Pozdrawiam ;**

2 komentarze:

3Jula pisze...

Super, ze opisałaś kolekcję, ale to, że takie są bluzki to pewnie był zamierzony efekt aby pod to coś nałożyć, ale pomysł fajny.

BelovedLife pisze...

Hm, może coś kupię. Jak to ja wyłapałam kilka błędów, które mogłabym ci wypomnieć, ale po co. Artykuł ogólnie ciekawy.