Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

Metamorfoza Justinowa__

Witam serdecznie. Oto druga już metamorfoza tego dnia ; )


UBIÓR:

Przed: Kiedy zobaczyłam twój strój, zastanawiałam się, po co się zgłosiłaś, przecież jesteś piękna. Ale skora chciałaś to coś zrobiłam. Strój przed jest fenomenalny. Leginsy świetnie pasują do tej "marynarki". Platformy kocham ; *
Po: Nie wiedziałam co wybrać. W szafie roiło się od Hot Buys'ów itp. Jednak powyciągałam ubrania które nie są HB i wyszedł mi strój za sm. ; )

Ocena przed: 10/10

MAKIJAŻ:
Przed: makijaż bardzo leciutki. Szczególnie w okolicach oczu, dałaś troszczę czarnego cieniu i biała kredkę. Bardzo podobają mi sie twoje policzki, mi one tak pięknie nie wychodzą..
Po: Postanowiłam ożywić twoją lalkę. Dałam dużą i nocną kredkę, zmieszaną z innymi cieniami, dodałam błyszczyk, aby usta były lśniące. Policzki mi nie wyszły.. Przyznaje się : ((

Ocena przed: 8/10

Ocena ogólna:18/20
Ocena: 5

Proszę o komentarze. Pozdrawiam 3Jula ♥

3 komentarze:

Astasy pisze...

Metamorfoza świetna. Zacznę od ubioru. Wszystkie ciuchy są świetnie połączone. Kocham tą torebkę <. 3 Co do twarzy, jest super i przed i po. To prawda w po policzki nie sa tak świetne jak w przed ale są równie dobre. Gratuluję Justinowej__ gustu i 3Juli tez ; *

3Jula pisze...

Dziękuję za komentarz ; *

Eww. ;3 pisze...

Bardzo mi się podoba.:))
Justinowa__