Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

Metamorfoza Demisia200

Witam ; P Jak mija środa ? Dla mnie super, lekcje do 11:50 ; )) Przejdźmy do metamorfozy:


UBIÓR:

Przed: Strój przed był dla mnie zwyczajny. Wszystko mi sie podoba z wyjątkiem butów.. Jak dla mnie kompletnie tu nie pasują. Ta niebieska sukienka jest śliczna ; ) Mogłas dodac torebkę, ale nie musiałaś.
Po: Przeleciałam całą szafę i nie mogłam się w ogóle zdecydować. W końcu wybrałam te CUDNE buty i PIĘKNĄ marynarkę. Dodałam bluzke, spodnie itp. I wyszedł strój elegancki, mi sie podoba.

Ocena przed: 8/10

MAKIJAŻ:

Przed: Makijaż jest ładny i subtelny. Jedyne co mi się nie podoba to ten kolor włosów i usta. Chodzi o ich kształt ale to kwestia gustu ;D Ogólnie ładnie dobrałaś kolory.
Po: Postawiłam na kolor beżowy, lekki pomarańczowy. Podkreśliłam do czarnym cieniem i białą kredka. Wszystko ładnie się komponuje. I zmieniałam fryzurę i dałam jej piękny brązowy kolor.
Ocena przed: 8/10


Ocena końcowa: 16/20
Ocena: 4+


Pozdrawiam, 3Jula ♥
Prosze o komentarze ;D

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Strój- śliczny, ja bym tylko nie dała kapelusza (czy ja się to nazywa ;D ?)
Makijaż- okej

Dzięki za metkę ;*

Astasy pisze...

Po jest zdecydowanie lepiej ; *