Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2012

Metamorfoza ASIAPATI

Witam serdecznie po długiej przerwie. Moja pierwsza metamorfoza ;D Mam nadzieje, że wam się spodoba.

UBIÓR:
Przed: Strój nie jest zły, podoba mi się. Jednak czegoś mi tu brakuje, być może innej torebki. Strój jest skromy, ale wiem dlaczego, po prostu masz malutko ubrań. Większość to darmówki, albo różne rzeczy z kodów. Ale nie jest źle.
Po: Głowiłam się w co cię ubrac. Pewnie ci się nie spodoba, ale to jedyne co wyciągnęłam z szafy. Nie wiedziałam czy dać spódnice na góre czy na dół, ale na dole wyglądała lepiej. Z butami tez miałam problem. Nie masz szpilek.


Ocena ubioru przed: 7,5/10


MAKIJAŻ: 



















Przed: Makijaż jest ładny, subtelny. Znaczy oczy i usta. Policzki wyglądają okropnie. Zbyt dużo dałaś tego pudru i przez to twarz wygląda nie naturalnie. Staraj się go ograniczać.
Po: Zmieniłam fryzurę. I makijaż. Makijaż wygląda teraz ładnie. Wiem, ze cienie są troszke krzywo ale siedziałam na laptopie i ciężko mi to robić na "tadż padzie" ; D

Ocena makijażu: 9/10

Ocena ogólna: 16,5/20
Ocena: 4+

Pozdrawiam cieplutko 3Jula ; **
Komentujcie ♥

Brak komentarzy: